نسخه 6.1 نرم افزار مجیکان سامسونگ در حال حاضر برای بارگیری در دسترس است Samsung Magician سرویسی است که برای بهینه سازی درایوهای حالت جامد سامسونگ (SSD) استفاده می شود ، به کاربران در نظارت بر سلامت درایو ، مدیریت و محافظت از داده ها و به حداکثر رساندن عملکرد کمک می کند. ما آن را یک سرویس ضروری برای عملکرد صاف و ایمن درایوها می دانیم.

پشتیبانی از نسخه های قدیمی تر Samsung Magician تا شنبه 30 مه 2020 پایان می یابد . به این ترتیب ، سامسونگ به کاربران توصیه می کند در اولین فرصت ممکن ، نسخه 6.1 را به روز کنند. این کار رایگان و آسان است. کاربران مجیکان می توانند از این دستورالعمل های ساده بارگیری برای بهترین تجربه کاربر رایانه پیروی کنند:

  • نسخه های مجیکان بالای 5.1: کاربران برای بارگیری نسخه جدید ، اعلان بهروزرسانی دریافت می کنند. لطفا برای نصب کلیک کنید. متناوبا ، کاربران می توانند نرم افزار Magician را باز کرده ، “Drive Details” را انتخاب کرده و روی “Update” در زیر سیستم عامل کلیک کنند.
  • نسخه مجیکان 5.1 یا پایین: کاربران اعلان به‌روزرسانی ارتقاء را دریافت نمی کنند و باید نرم افزار Magician را با نسخه 6.1 بارگیری مجدد کنند .
  • برای کاربرانی که هنوز از نرم افزار Magician استفاده نمی کنند ، برای بارگیری نسخه 6.1 به Samsung.com/magician مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید:

  • برای بارگیری نرم افزار Magician به اینترنت نیاز دارید.
  • با نصب Samsung Magician جدید ، نسخه های قدیمی Samsung Magician پاک می شوند.
  • این راهنمای نصب نیاز سیستم و فرآیند بارگیری را توضیح می دهد.
  • Magician نسخه 6.1 با همه SSD های مصرف کننده سامسونگ از سری 470 تا جدیدترین 970 EVO Plus سازگار است. نسخه 6.1 همچنین ویژگی های محدودی را برای سایر دستگاه های ذخیره سازی شامل SSD های دیگر ، هارد دیسک ها و SSD های قابل حمل ارائه می دهد.

سامسونگ به طور مداوم نه تنها پیشرفت های سخت افزاری بلکه پیشرفت نرم افزاری را نیز برای تجربه بهتر کاربران انجام می دهد. از سال 2012 ، هنگامی که Magician برای اولین بار در بازار معرفی شد ، با پنج به روزرسانی اصلی بهبود یافته است.