RIDGEFIELD PARK، نیوجرسی – 27 نوامبر 2018 – سامسونگ الکترونیک آمریکا ، امروز از مجموعه جدید درایو حالت جامد مصرفی (SSD) خود – Samsung 860 QVO SSD – با ظرفیت ذخیره سازی تا چهار ترابایت (TB) با سرعت و قابلیت اطمینان استثناییرونمایی کرد.860 QVO که بر اساس معماری فلش NAND سلول چند سطحی 4 بیتی با چگالی بالا (MLC) این شرکت ساخته شده است، ظرفیت ترابایت را برای توده‌ها با قیمت مناسب‌تر در دسترس قرار می‌دهد.

دکتر مایک مانگ، معاون بازاریابی محصولات برند ، گفت: «مصرف‌کنندگان امروزی بیش از همیشه از فایل‌های با وضوح بالا، از جمله ویدیوهای 4K و بازی‌های گرافیکی فشرده استفاده می‌کنند، تولید می‌کنند و ذخیره می‌کنند. ، کسب و کار حافظه در Samsung Electronics. سامسونگ با معرفی Samsung 860 QVO به پیشروی خود به سمت حافظه های SSD چند ترابایتی ادامه می دهد که عملکرد سریع، قابلیت اطمینان و ارزش را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان ارائه می دهد.

کاربران اصلی رایانه‌های شخصی که محتوای چندرسانه‌ای بزرگ را مدیریت می‌کنند، اغلب نیاز به ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایانه شخصی خود برای بهبود تجربه محاسباتی روزمره دارند. بر اساس رابط متداول SATA و فرم فاکتور 2.5 اینچی، 860 QVO کاملاً در اکثر لپ‌تاپ‌ها یا دسکتاپ‌های استاندارد جا می‌شود. همچنین، با ارائه ظرفیت و عملکرد بالا در یک درایو واحد و مقرون به صرفه، 860 QVO نیاز به استفاده از ترکیبی از SSD و HDD برای بوت شدن و ذخیره سازی را از بین می برد.

860 QVO با سرعت خواندن و نوشتن متوالی به ترتیب تا 550 مگابایت در ثانیه (MB/s) و 520 مگابایت بر ثانیه [1] ، به لطف جدیدترین نسخه سامسونگ، عملکردی مشابه SSD 3 بیتی MLC امروزی دارد. V-NAND 4 بیتی و کنترلر MJX اثبات شده. درایو همچنین با فناوری TurboWrite هوشمند [2] ادغام شده است که به افزایش سرعت و حفظ عملکرد بالا برای مدت زمان طولانی‌تر کمک می‌کند.

بر اساس تجزیه و تحلیل کامل الگوهای استفاده از SSD مصرف کنندگان، سامسونگ درایو را برای اطمینان بهینه طراحی کرده است: ضمانت محدود سه ساله [3] یا حداکثر 1440 ترابایت نوشته شده (TBW) برای نسخه 4 ترابایت، و 720 ترابایت و 360 ترابایت به ترتیب برای نسخه های 2 و 1 ترابایتی.