(Samsung SSD)زیرساخت شبکه در دنیای دیجیتالی امروزی را سرورها تشکیل می‌دهند. دراین‌ بین سرورهای HP به یکی از مهمترین تجهیزات شبکه تبدیل شده اند. بر اساس مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد یکی از معیار های مختلف برای انتخاب سرور HP، مشخصات سخت افزاری و ویژگی های آن است.

معرفی سرور HP

کمپانی اچ پی را می توان یکی از موفق ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات شبکه نامید. این کمپانی در سال‌های اخیر به یک باره مطرح ترین کمپانی  در تولید و ساخت سرورهای HPE تبدیل شده است. سرورهای مختلف با مشخصات و ویژگی های مختلف توسط این کمپانی ساخته و روانه بازار شده است.

عوامل موثر در انتخاب سرور HP

مهمترین عامل مشخصات سخت‌افزاری این سرورها و ویژگی‌های آن‌ها است. و هر چه که سرورهای شما از امکانات و تجهیزات بیشتری استفاده کند قیمت بالاتری هم خواهد داشت. کیفیت بالای این تجهیزات به راحتی می‌تواند تا چندین سال شما را از خرید مجدد تجهیزات آسوده کند.

کمپانی اچ پی در سال ها اخیر تلاش کرده است. که با تولید محصولات ویژه و خاص خود نیاز های شما را در تجهیز شبکه های کوچک و بزرگ یاری کند. شما در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید امکانات و قابلیت‌های زیادی را دریافت می کنید.

سرورهای تولید شده توسط کمپانی HP بسیار منعطف بوده. و شما به راحتی می‌توانید بخش‌هایی مانند هارد و رم های این سرورها ارتقا دهید. شما به راحتی می‌توانید این سرورها را در شبکه های کوچک و بزرگ راه‌اندازی کنید. فرقی نمی‌کند که این سرورها برای دیتاسنتر‌های  بزرگ استفاده شوند یا برای شرکت های کوچک استفاده شوند. این سرورها به راحتی می توانند با هر ساختار شبکه ای ترکیب شده و تمام نیاز های شما را برطرف کنند.

ویژگی های سرورهای HP

هر کدام از سرورهای HP ویژگی هایی دارند که می توانند نیاز های شما برای یک سرور خوب را برطرف کنند. فرقی نمی‌کند که سرور شما در گروه  سرورهای مقرون به صرفه باشند و یا در گروه سرورهای میانه رده و یا در گروه سرورهای سازمانی قرار گیرند. همان طور که گفته شد دلیل تنوع بالا برای این است که میزان هزینه برای گروه های کاری مختلف مقرون به صرفه باشد.

ویژگی های مهم یک سرور
  • استفاده از پردازنده های قدرتمند XEON

پردازنده ها را می توان قلب تپنده سرورها نامید. دراین ‌بین سرورهای اچ پی دارای پردازنده‌های قوی و پر قدرت هستند. استفاده از پردازنده های INTEL XEON باعث شده است که شما به راحتی توان لازم برای پردازش های مختلف را به دست بیاورید. در مدل های حرفه ای تر شما می‌توانید به راحتی 1 تا 4 پردازنده را در سرور قرار داده و هر پردازنده هم می تواند تا 28 هسته را پشتیبانی کند.

  • استفاده از تکنولوژی قدرتمند HPE iLO

یکی از قابلیت هایی که سرور HP را باسایر رقبای خود متمایز کرده استفاده از تکنولوژی ILO است. این تکنولوژی امکان مدیریت و بهینه سازی سرور را برای شما فراهم می کند. همچنین با استفاده از این تکنولوژی می‌توانید به راحتی سرورهای خود را از راه دور کنترل کنید. همچنین برای امنیت بیشتر و حفاظت از Frimware دستگاه از تکنولوژی Silicon Root Of Trust استفاده شده است.

  • استفاده از رم های ظرفیت بالا

سرورهای اچ پی از لحاظ استفاده بهینه از رم ها در رتبه های بسیار خوبی قرار دارند. همچنین این سرورها می توانند به راحتی از رم های ظرفیت بالا استفاده کنند. این به این معناست که شما می‌توانید رم های ظرفیت بالا را در این سرورها استفاده کرده و نگرانی بابت حافظه رم ها را نداشته باشید. شما می‌توانید به راحتی از 4 تا 96 ماژول رم را در این سرورها قرار دهید. سرورهای HP می‌توانند از 8 گیگابایت تا 12 ترابایت رم را پشتیبانی کنند.

  • هارد دیسک های مورد استفاده در سرورهای HP

سرورهای اچ پی می توانند از هارد دیسک های زیادی به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از هارد های SSD ، NVMe، SAS ،SATA .  در سایزهای استاندارد SFF، LFF  و هارد های دیگر نیز استفاده کنید. در سرورهای حرفه ای اچ پی می توانید تا 700 ترابایت فضای ذخیره سازی را ایجاد کنید.

استفاده از پاورهای قدرتمند اچ پی

مصرف برق در سرورهای اچ پی یکی از مهمترین موارد است. و به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی به پاورهای تولید شده در این کمپانی برای سرورهای مختلف خود اطمینان کنید. این پاورها دارای ضریب بهره وری تا 96 درصد است که امتیاز بسیار بالای محسوب می شود. همچنین در سرورهای حرفه ای این شرکت می‌توانید. به راحتی از دو عدد پاور که عملکرد جایگزین (REDUNDANT) را دارند. برای تأمین برق سرور استفاده کنید و نگرانی بابت خرابی های احتمالی نداشته باشید.

برای اطلاع از قیمت باید از مشخصات دقیق سخت افزاری آن مطلع باشید. همچنین می‌توانید برای آگاهی از کانفیگ و مشخصات سخت افزاری آن با مشاوران این مجموعه تجارت سرور پارسه گرفته و به راحتی از مشاوره های آن‌ها استفاده کنید.

منبع: تجارت سرور پارسه

SAMSUNG sm863 خرید, SAMSUNG sm863 درایور, SAMSUNG sm863 راهنمای خرید, SAMSUNG sm863 راهنمای نصب, SAMSUNG sm863 رنگ بندی, SAMSUNG sm863 عکس, SAMSUNG sm863 فروش, SAMSUNG ssd sm863 قیمت, SAMSUNG sm863 مشخصات, SAMSUNG sm863 مشخصات فنی, SAMSUNG sm863 مقایسه, Samsung ssd sm863 نقد و بررسی, SM863 بنچمارک, SM863 بهترین قیمت, SM863 تصاویر, SM863 خرید, SM863 عکس, SM863 فروش, SM863 قیمت, SM863 مشخصات, SM863 مشخصات فنی, SM863 مقایسه, SM863 نقد و بررسی, اس اس دی سامسونگ, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت بنچمارک, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت بهترین قیمت, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت تصاویر, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت خرید, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت درایور, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت راهنمای خرید, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت راهنمای نصب, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت رنگ بندی, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت عکس, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت فروش, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت قیمت, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت مشخصات, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت مشخصات فنی, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت مقایسه, اس اس دی سامسونگ sm863 960gbگیگابایت نقد و بررسی, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت بنچمارک, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت بهترین قیمت, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت تصاویر, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت خرید, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت عکس, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت فروش, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت مشخصات, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت مقایسه, اس اس دی سامسونگ SM863 با ظرفیت 480 گیگابایت نقد و بررسی, خرید اس اس دی, خرید هارد اس اس دی, فروش اس اس دی, قیمت Samsung ssd , قیمت اس اس دی, قیمت اس اس دی سامسونگ, لیست قیمت Samsung, لیست قیمت اس اس دی Samsung ssd, مشخصات فنی اس دی, مشخصات هارد, نمایندگی فروش Samsung, نمایندگی فروش سامسونگ